miercuri, 27 mai 2015

5 Bancuri

1.George dupa joaca vine si ii spune mamei
   -Mama an doua vesti , una buna,si una rea pe care vrei sa o auzi prima
<b>Smiley</b> <b>face</b>-ul a implinit 26 de ani-Zi-o pe aia rea
-Amurit vecinu Vasile
-Si aia buna
-Ne-au chemat la pomana

2.Un tigan moare si in rai se intalneste pe Ceausescu .Acesta il intreaba pe tigan
-Cum era mai bine pe vremea mea sau acum
-Pe vremea ta ca atunci politicienii faceau politica,muncitorii munceau si tiganii furau .Acum politicienii fura,muncitorii fac politica si toti vor sa muncesc eu.

3.Un domn respectabil o intreaba pe o femeie
-Citi ani aveti
-Va dau un indiciu fata mea este la gradinita
-De ce lucreaza acolo
<b>Smiley</b> <b>face</b>-ul a implinit 26 de ani
 
 
4.O blonda merge la Londra cu avionul .Cum ii puteti lua locul de la geam,ii spui ca oameni care merg la Londra stau in centru

5.-Mami mami
-Ce e draga mea
-Amurit prietena ta
in acel moment femeia se pune pe plans.Fata o intreaba
-Iti pare rau
-Normal avea sa imi dea niste bani acum cine mi mai da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu